06 octombrie 2010

Kinder Happy Hippo în cutii cu "Happy Hippo Talent Show"

Ei bine, acum câteva luni am fost la Praga şi, bineînţeles, am aruncat o privire şi pe la produsele Kinder din Tesco şi Billa. Printre altele, am prins spre sfârşit seria de Hippopotami aflaţi chiar pe... ambalajele napolitanelor Happy Hippo. Sunt 5 diferite atât pe faţă (aşa cum puteţi vedea în prima poză) cât şi pe spate, unde fiecare ambalaj are câte două carduri cu personaje, carduri care pot fi decupate (poza 2). Ambalajele sunt chiar simpatice şi bineînţeles că le-am luat la colecţie (napolitanele totuşi le-am mâncat în 4 inşi, câţi am fost acolo).
Cutiile de produse Kinder (nu numai Happy Hippo) din seria următoare aveau ca subiect Shrek, iar... pe spatele ambalajelor era câte o bucăţică de scenariu . Dacă cumpărai destul de multe produse Kinder, puteai să le decupezi şi să asamblezi o dioramă pentru seria de jucării Shrek din ouă. Destul de tare ideea, dar nu mi-am mai putut permite în acel moment să cumpăr toată gama. :-) Poate dacă aş fi avut mai mult timp...
Aştept asemenea promoţii şi pe la noi, m-ar mai stimula să cumpăr şi alte produse decât Kinder Joy sau Surprise.

Niciun comentariu: