10 aprilie 2009

Winx (NV123-NV128) - Seria Completă

Winx este serie ieşită doar în Italia şi în câteva magazine test din Franţa. Este compusă din cele şase eroine ale unui desen animat italian de succes.
Personajele din poză sunt, de la stânga la dreapta: Musa (NV123), Tecna (NV126), Flora (NV124), Bloom (NV125), Aisha (NV128) şi Stella (NV127). La noi Aisha are numele Layla. Nu aş putea descrie abilităţile fiecărui personaj, n-am reuşit sa văd niciun episod, dar se pare că nepoţica mea este foarte încântată de serial. :-)
Bineînţeles, este o serie cu succes garantat la fete. Piesele sunt bine finisate însă au un mare neajuns, piedestalul. Aşezarea unei Winx pe piedestal este mai degrabă o pedeapsă decât o activitate plăcută. Nu mai intru în detalii, cei care vor reuşi să facă rost de aceste jucării vor înţelege la ce mă refer. În curând o să revin şi cu seria Pixie, care, cu acest prilej, am aflat că are legătură cu seria Winx, sunt nişte personaje care derivă din acelaşi desen animat.

3 comentarii:

Anonim spunea...

buna ziua!
Ati putea sa-mi spuneti cit costa o papusa winx si daca se gasesc si in Romania.
multumesc

LArSON spunea...

Nu sunt păpuşi Winx, ci doar surprize kinder, au 6cm înălţime... În Italia se găseau şi ouă gigant cu surprize Winx care puteau fi considerate păpuşi şi costau 16 Euro oul de 320 de grame de ciocolată plus păpuşa.

Anonim spunea...

Sunt papusi Winx in Romania si in Italia pt. ca eu am fost in Italia ... toate papusile costa 60lei sau 70 lei dar sunt BARBIE